De fleste får på et tidspunkt brug for support til hjemmeside eller webshop. Måske vil den ikke som I vil, måske er den gået ned eller endnu værre – den er blevet hacket!
Så kan det være at rart at have en, der kan hjælpe jer videre. Det er vigtigt at kende sine begrænsninger, og det kan hurtigt blive dyrt, hvis I bruger alt for meget tid på noget, en support kan fikse i en fart. Vil I gerne lære hvordan noget gøres, så klarer vi også det.
Jeg tilbyder support til kunder, der har hjemmesider i WordPress. Jeg har arbejdet med WordPress i over 10 år, og har et indgående kendskab til systemet og dets historie. Når du køber support hos mig slipper du for at chatte med AI eller en praktikant før din sag endelig sendes videre til “teknisk afdeling”. Selvom jeg ikke svarer 24/7, så kan du nemt opleve, at dine problemer bliver løst hurtigere hos mig end andre steder.
Sådan fungerer det
I køber et supportklippekort på min hjemmeside. Når jeg har behandlet jeres ordre, sætter jeg jeres klip ind på jeres kundekonto. Herefter kan I skrive til mig på support@webessens.dk eller via supportmodulet på jeres kundekonto. Er I ny kunde skal I efter at have købt klippekortet, give mig administratoradgang til jeres hjemmeside og også gerne til jeres webhotel. På den måde jeg kan hjælpe jer hurtigere.
Via supportmodulet på hjemmesiden kan I se igangværende og afsluttede supportsager. I kan også se, hvor mange klip I har tilbage. I behøver ikke bruge supportmodulet, I skriver bare på support@webessens.dk, hvis I synes det er nemmere, så ajourfører sagen i supportmodulet. Supportklippekortet forbruges per påbegyndte 15. minut. og dækker over alle aktiviteter via supportmailen eller supportmodulet.
Da jeg er en enkeltmandsvirksomhed, derfor svarer jeg naturligvis ikke 24/7, men som regel svarer jeg tilbage samme dag. Jeg tilstræber at svare tilbage indenfor to hverdage enten på mail eller telefon, medmindre jeg er syg eller har ferie. I så fald vil det fremgå af min autosvarer på mail.
Når I køber et klippekort, har I 14 dages fortrydelsesret, hvis kortet er ubrugt. Har I købt et supportklippekort hos mig, og viser det sig mod forventning, at jeg slet ikke kan hjælpe jer, så refunderer jeg naturligvis også klippekortet. Klipperkortet har en gyldighed på 2 år fra købsdato. Ubrugte klip refunderes ikke.